Onze klantenservice ondervindt momenteel technische problemen en is daardoor mogelijk moeilijk bereikbaar. We werken hard aan een snelle oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Kun je het gewenste product of oplage niet vinden? Vraag direct een offerte aan.

Tevreden klanten.

Dat is waar het ons om gaat

Lees alles over onze 100% Tevredenheidsgarantie

Bij Drukzo zorgen wij er altijd voor dat jij 100% tevreden bent met jouw bestelling. Dat garanderen wij met onze 100% Tevredenheidsgarantie: Ben jij niet tevreden, dan voeren wij kosteloos jouw bestelling opnieuw uit. Lees hieronder hoe dat werkt.

Hoe dat werkt

Als jij onverhoopt ontevreden bent met je bestelling, kun je dat aan ons laten weten via het reclamatieformulier. Je geeft hier aan waarom je niet tevreden bent en we vragen je meerdere foto's van het product te sturen. Op basis van jouw foto's bieden we je drie opties:

  • Retourneren van jouw bestelling en een volledig gratis herdruk met de snelste levertijd
  • Retourneren van jouw bestelling en een volledige terugbetaling
  • Houden van jouw product en een credit / korting van 10%

Gemakkelijk Retourneren

Kies je voor het retourneren van je product, sturen we jouw direct per mail een verzendlabel. Hierdoor maak je geen extra kosten. Hierbij vragen we dat je jouw pakket afgeeft bij het dichtstbijzijnde verzendpunt. Helaas kunnen wij het product niet bij je ophalen.

Waar geldt de garantie op?

De 100% tevredenheidsgarantie geldt op alles waar wij invloed op hebben. Jouw aangeleverde bestand drukken wij zoals jij hem aanlevert. Natuurlijk kunnen wij geen kwaliteit leveren als jij geen kwaliteit aanlevert, tenzij je gebruik maakt van onze Online Design Tool. Kwalitatief mag je van ons verwachten dat wij de hoogste kwaliteit nastreven en onze verpakkingen moeten ervoor zorgen dat jouw bestelling onbeschadigd aankomt. Daarnaast zorgen wij ervoor dat wij jouw bestelling zo snel mogelijk verzenden, zodat onze logistieke partners voldoende tijd hebben om jouw bestelling af te leveren. En omdat we dat met partners doen, en niet zelf, proberen wij dat waar mogelijk eerder te doen dan afgesproken, zodat jij je bestelling op tijd in huis hebt.

Waar geld de garantie niet op?

Zoals gezegd geldt onze garantie op alles waar wij invloed op hebben. Lever jij een bestand met een spel- of opmaak fout aan of je geeft ons niet de juiste informatie voor levering, dan kunnen wij je daarop helaas geen garantie geven. Moet je volgende keer gewoon een beetje beter opletten ;). Hetzelfde geldt voor latere levering door extreme weersomstandigheden. Als er een meter sneeuw ligt of het is spekglad en je hebt zelf moeite om schuifelend naar de supermarkt te gaan, dan hopen we dat je begrijpt dat het voor zowel onze producenten als logistieke partners moeilijk werken is. In die extreme omstandigheden geldt onze garantie dus niet. Oja, en dat geldt ook in December: Als heel de wereld kerstinkopen doet, kan er wat vertraging ontstaan.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

En profiteer van aanbiedingen en deals!

Drukzo
  • Certificaat Thuiswinkel Waarborg
  • Certificate Ecommerce Europe Trustmark
  • Ideal
  • Paypal
  • master
  • American Express
  • Mastercard
  • Klarna