Bij Drukzo zorgen wij er altijd voor dat jij 100% tevreden bent met jouw bestelling. Dat garanderen wij met onze 100% Tevredenheidsgarantie: Ben jij niet tevreden, dan voeren wij kosteloos jouw bestelling opnieuw uit. Lees hieronder hoe dat werkt.
Als jij onverhoopt ontevreden bent met je bestelling, kun je dat aan ons laten weten via het reclamatieformulier. Je geeft hier aan waarom je niet tevreden bent en we vragen je meerdere foto's van het product te sturen. Op basis van jouw foto's beoordelen we je klacht. Is jouw klacht valide, dan bieden we je drie opties:
Kies je voor het retourneren van je product, sturen we jouw direct per mail een verzendlabel. Hierdoor maak je geen extra kosten. Hierbij vragen we dat je jouw pakket afgeeft bij het dichtstbijzijnde verzendpunt. Helaas kunnen wij het product niet bij je ophalen.
Bij Drukzo betaal je nooit teveel. Die belofte maken we waar met onze ‘Laagste Prijs Garantie’. Hoe dat werkt? Heel simpel. Als jij een product bij ons bestelt maar het elders goedkoper vindt, dan betalen wij je het verschil terug.
Deze garantie kunnen we bieden wanneer het om precies hetzelfde product gaat. Dit houdt in dat het product gelijk is in: oplage, formaat, levertijd en soortgelijke specificaties. Verder is het belangrijk dat wanneer je ons laat weten dat onze prijs te hoog is, je dit doet voordat het product bij je is bezorgd. Je kunt ons dan een bericht sturen met daarin in ieder geval een link naar het product zoals het aangeboden wordt door een andere partij. De ‘Laagste Prijs Garantie’ is alleen geldig wanneer het om een openbare prijs gaat, die beschikbaar is voor iedereen en geen aanbieding is.