Nederland

België (NL) België (NL)
België (FR) België (FR)
Frankrijk Frankrijk
Duitsland Duitsland
Ierland Ierland
Italië Italië
Nederland Nederland
Spanje Spanje
Zweden Zweden
Verenigd Koninkrijk Verenigd Koninkrijk
Kun je het gewenste product of oplage niet vinden? Vraag direct een offerte aan.
🤑 Altijd ZO goed geprijsd
🔥 ZO snel geleverd
💯 Altijd ZO tevreden
👍 ZO goed geholpen
trustpilot
4.5
Niet-medische mondkapjes voor alledaags gebruik

Niet-medische mondkapjes voor alledaags gebruik

Beschermend en stijlvol, ontwerp nu je eigen mondkapjes met logo!

  • Gecertificeerd DGA
  • Herbruikbaar
  • Hypoallergeen

Heb je haast?

Bekijk onze snelste levering

Op zoek naar mondkapjes met ontwerp?

Op zoek naar mondkapjes met ontwerp?

Heb je geen ontwerp bij de hand? Heb je niet genoeg tijd om zelf een ontwerp te maken? Geen zorgen, bij Drukzo helpen we je graag met onze ruime keuze aan mondkapjes met ontwerp!

Veelgestelde vragen

Waarom een mondkapje bedrukken?

Het dragen van mondkapjes in het dagelijks leven is vrij nieuw in Europa. Met de opkomst van pandemieën zoals het coronavirus, gaan we mondkapjes steeds meer terugzien in het straatbeeld. Het bedrukken van kleding en accessoires is al langer populair voor het promoten van je bedrijf, evenement of vereniging. Ook mondkapjes bieden nu een kans om jouw doel te promoten, een positieve boodschap te verspreiden of gewoon een mooi ontwerp te laten zien. Een mooi ontwerp moedigt bovendien aan om het mondkapje vaker te dragen.

Waarom moet ik een mondkapje dragen?

Mondkapjes zijn gemaakt om jezelf en je omgeving te beschermen tegen schadelijke deeltjes in de lucht, zoals het coronavirus (Covid-19). Bij het coronavirus worden deze deeltjes voornamelijk overgedragen via speeksel. En speeksel wordt voornamelijk overgedragen door hoesten en niezen. Het dragen van een mondkapje verkleint zowel het risico dat je zelf besmet raakt, als dat je anderen besmet. Ze verminderen de luchttoevoer tijdens het praten, hoesten of niezen en voorkomen dat je met je handen aan je gezicht zit.
Volg naast het dragen van een mondkapje ook de andere veiligheidsmaatregelen: regelmatig je handen wassen, 1,5 meter afstand houden, hoesten en niezen in je elleboog en lichamelijk contact vermijden.

Hoe draag ik een mondkapje?

Om een mondkapje comfortabel te dragen en jezelf te beschermen, is het belangrijk je mondkapje op de juiste manier op te doen. Volg daarvoor deze stappen:

1. Was je handen zorgvuldig voordat je het mondkapje opdoet, minimaal 30 seconden. Was je handen met water en zeep of desinfectiemiddel.

2. Pak je mondkapje vast bij de elastieken en houd het in de juiste positie.

3. Plaats het mondkapje op je gezicht en doe de elastieken achter je oren.

4. Verschuif je mondkapje zodat het je neus, mond en kin goed bedekt.

5. Probeer hierna het mondkapje niet meer aan te raken, zolang je het draagt. Als dat niet lukt, vergeet dan niet je handen ervoor en erna te wassen!

Hoe doe ik een mondkapje af?

Na een paar uur trouwe dienst is het tijd om je mondkapje af te doen. De autoriteiten raden aan een mondkapje te verwijderen wanneer het vochtig begint te worden. Maar hoe verwijder je je mondkapje op de juiste manier?
1. Het begint uiteraard met schone handen! Was je handen voor en na het aanraken van je mondkapje.
2. Pak je mondkapje vast aan de elastieken achter je oren en doe het af. Raak het masker zelf niet aan.
3. Als je een wegwerpmondkapje draagt, gooi deze dan meteen weg in een gesloten prullenbak. Als je een herbruikbaar mondkapje draagt, kun je deze nu wassen. Als je daar geen tijd voor hebt, plaats het dan in een luchtdichte doos en was het wanneer je kunt.
4. Tijd om je handen weer te wassen! Als je een luchtdichte doos gebruikt, vergeet deze dan niet schoon te maken aan de buitenkant.

Zijn de mondkapjes van Drukzo medische mondkapjes?

Nee, onze mondkapjes zijn geen medische mondkapjes. We raden daarom aan onze mondkapjes alleen voor persoonlijke doeleinden te gebruiken.
  • 18.11.2023

    Producten zijn van top kwaliteit

    Producten zijn van top kwaliteit. En indien er toch iets niet in orde is dan zorgt de klantendienst steeds voor een oplossing.

    Maxim Bode
  • 16.11.2023

    Onklopbare service en klantvriendelijkheid

    Als gloednieuwe klant kreeg ik meteen een voorproefje van de geweldige service en klantvriendelijkheid. Via mail ogenblikkelijk en perfect geholpen. Alsof er een heel team klaarstond enkel en alleen voor ons. Sterk...

    Patrick Mertens
  • 5.11.2023

    Geweldig opgelost na misdruk

    Heeeel geweldig opgelost n.a.v. mijn melding van een x aantal misdrukken van mijn folders!!! Eergisteren meteen een reproductie mogen ontvangen. Heeel fijn!!! Bedankt voor de adequate oplossing!

    Mascha ten Haaf
  • 29.07.2021

    Snelle en goede service.

    Snelle en goede service. Goede kwaliteit en zeker niet duur. Klantenservice reageert ook snel en helpt. Kreeg een beschadigde plaat thuis, direct de volgende dag een nieuwe plaat binnen.!

    Danika Streppel
  • 23.07.2021

    Dit jaar ons jubileum feest en voor het…

    Dit jaar ons jubileum feest en voor het zesde jaar op rij een vlag besteld. Wij zijn nog steeds zeer tevreden over de service en kwaliteit van Drukzo, goede communicatie en snelle levering voor een nette prijs. Quinten heeft mij enorm geholpen en er voor gezorgd dat ondanks wat kleine problemen de vlag toch op tijd geleverd kan worden. Ik maak elk jaar traditioneel een vlag met oldschool paint, waardoor de kwaliteit en de resolutie enorm laag zijn en het aangeleverde bestand vaak niet meer dan 200kb is, dat Drukzo er nog zo'n mooie vlag van kan maken blijft voor ons verbazingwekkend. Wij hopen in de toekomst nog vele mooie vlaggen bij jullie te mogen bestellen en hopen dat jullie je elk jaar nog steeds bescheuren over onze bizarre ontwerpen en namen van ons Norg avontuur. Bedankt voor de mooie jaren, Groeten Team Norg.

    Elmo
  • 23.07.2021

    Ik ben zeer tevreden over de

    Ik ben zeer tevreden over de hulpvaardigheid die ik heb ontvangen. Ik moest snel een bestelling in orde maken. Er waren voor mij een aantal onduidelijkheden. Die onduidelijkheden werden stapsgewijs met me doorgenomen met zeer veel geduld. (ik heb zelf minder geduld) Fijn dat het zo kon en ik geef mijn ervaring graag door.

    Marion Smith

Misschien ben je ook geïnteresseerd in...