Kun je het gewenste product of oplage niet vinden? Vraag direct een offerte aan.

Betaling

  • Wordt het BTW bedrag apart vermeld op mijn factuur?

    Ja, dat wordt inderdaad apart vermeld op je factuur. Op je factuur komt te staan: het totaalbedrag exclusief BTW, het totaalbedrag inclusief BTW en het totale BTW bedrag. Voor de meeste bedrijven is dit van belang om dit terug te vorderen en wij proberen het voor jou natuurlijk zo makkelijk mogelijk te maken!

  • Waar kan ik mijn factuur vinden?

    Zodra we al jouw producten verzonden hebben versturen we de factuur automatisch via de e-mail. Kun je niet tot die tijd wachten, dan kun je in jouw bestelgeschiedenis de factuur van de betreffende bestelling downloaden. Dit geldt alleen wanneer de factuur al gegenereerd is.
    Wanneer je op rekening betaalt wordt de factuur gegenereerd op het moment dat het laatste product uit je bestellen verzonden is.
    Bij directe betaling wordt de factuur meteen gegenereerd. Wij versturen deze nog via de mail op het moment dat het laatste product uit de bestelling verzonden is.

  • Ik kan niet kiezen voor 'op rekening betalen', waarom is dit?

    Wij vinden dat zakendoen bestaat uit wederzijds vertrouwen. Je kunt bij ons daarom zelfs als nieuwe klant kiezen om op rekening te betalen. Dit geldt voor bestellingen tot €250,- en we vragen hier €8,- extra verwerkingskosten voor. De termijn is 8 dagen nadat je factuur gegenereerd is, zie Waar kan ik mijn factuur vinden? Heb je al vaker bij ons besteld en wil je de limiet verhogen? We gaan graag met je rond de tafel zitten om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. We maken het je namelijk graag een stukje makkelijker.

  • Waarom staat 'op rekening betalen' niet bij de betaalmethodes?

    Je wilt graag op rekening betalen, maar de optie staat er niet bij. Dit kan twee oorzaken hebben: Je hebt nog openstaande posten waarvan de betaaltermijn is verstreken, of de waarde van jouw bestelling ligt boven jouw limiet (standaard ingesteld op €250,-) Wil je toch op rekening betalen? Neem dan even contact met ons op. We gaan er vast en zeker samen uitkomen!

  • Op welke manieren kan ik betalen?

    We proberen het zo gemakkelijk mogelijk voor je te maken door zoveel mogelijk verschillende betaalmethoden aan te bieden. De verschillende manieren van betalen zijn:
    iDeal - de betaling wordt direct verwerkt en jouw bestelling komt meteen in ons ordersysteem.
    Vooruitbetalen - je bepaalt zelf wanneer je het bedrag overmaakt. Let op: het kan 1 tot 3 dagen duren voordat de betaling bij ons binnen is. Dit zorgt voor vertraging op je levering.
    PayPal - de betaling wordt direct verwerkt en jouw bestelling komt meteen in ons ordersysteem
    Creditcard - je kunt betalen met MasterCard, Visa, American Express en Maestro. De betaling wordt direct verwerkt en jouw bestelling komt meteen in ons ordersysteem.
    Automatische incasso - bij automatische incasso duurt het 1 werkdag langer voordat jouw bestelling in ons ordersysteem komt, waardoor jouw levering één dag opschuift.
    Op rekening – kies je voor op rekening betalen dan wordt jouw bestelling direct opgenomen in ons systeem. Op rekening betalen kan tot een bedrag van €250,- euro

  • Zijn de prijzen op jullie website inclusief of exclusief BTW?

    Aangezien wij voornamelijk zaken doen met bedrijven, zijn alle prijzen op onze website zonder BTW. In je winkelwagen wordt de BTW daar bij opgeteld. Bestel je dus niet namens een bedrijf, dan zul je even in je winkelwagen moeten kijken wat de prijs inclusief BTW voor jou wordt. Uiteraard kun je natuurlijk ook zelf met een rekenmachine aan de slag!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

En profiteer van aanbiedingen en deals!

Drukzo
  • Certificaat Thuiswinkel Waarborg
  • Certificate Ecommerce Europe Trustmark
  • Ideal
  • Paypal
  • master
  • American Express
  • Mastercard
  • Klarna