Hoe Gebruik Je Drukwerk Om Jouw Merk Te Laten Groeien

We willen je graag voorstellen aan Dave. Dave heeft een passie voor lekker eten, in het bijzonder barbecue. Drie keer in de week maakt hij de meest lekkere gerechten van vlees, vis of groenten. Alles wat hij maakt plaatst hij op zijn social media kanaal, onder de naam ”GETFER, wat lekker!”. Wat begon als een leuke hobby, wordt steeds serieuzer.

Een hobby is natuurlijk iets wat je doet omdat je het leuk vindt. Of het nu koken, sporten of muziek maken is, het stamt uit pure passie. Drukwerk kan jouw hobby nog meer kleur en aandacht geven. Lees hier hoe de producten van Drukzo Dave’s hobby nog leuker hebben gemaakt.

T-SHIRTS

Tijdens Dave’s BBQ’s draagt hij altijd een t-shirt met zijn merk. Hij kiest voor zwart omdat hij met kolen en etenswaren werkt, waardoor vlekken minder goed te zien zijn en hij altijd netjes voor de dag komt. De t-shirts van Drukzo zijn van goede kwaliteit en hebben verschillende pasvormen. Je logo blijft ook goed zichtbaar door de hoge kwaliteit en het fijne materiaal, zelfs na een paar wasbeurten!

MENUKAARTEN

Wat staat er vandaag op het menu? Als Dave de barbecue aanzet, is dat altijd de eerste vraag die hij krijgt. Al van de geur loopt het water je in de mond. Daarom maakt Dave altijd een kleine menukaart om zijn vrienden het gevoel te geven dat ze in een echt restaurant zijn. Wil jij dit ook? Maak dan zelf je eigen menukaart!

STICKERS

Dave’s signature dish is een hamburger. Zo’n populair gerecht moet natuurlijk goed tot zijn recht komen. Stickers zijn voor vele doelen te gebruiken, bijvoorbeeld bij het afmaken van een verpakking. Dave kiest voor stickers op rol, maar je kunt ze ook los bestellen.

STRANDVLAGGEN

Om het feest helemaal af te maken, heeft Dave strandvlaggen naast zijn stand gezet. Het zorgt niet alleen voor een goede sfeer, maar ook de buren weten dat er geen brand is, maar een BBQ!

De mogelijkheden zijn eindeloos als het aankomt op promotionele producten en drukwerk. Bij Drukzo hebben we voor ieder doel iets. Hoe laat jij je passie of merk groeien? Laat het ons weten!