Onze klantenservice ondervindt momenteel technische problemen en is daardoor mogelijk moeilijk bereikbaar. We werken hard aan een snelle oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Kun je het gewenste product of oplage niet vinden? Vraag direct een offerte aan.
  • Supersnelle levering
  • 1000+ Bedrukte producten
  • 5-sterren Klantenservice

Betekenis orderregel statussen

Gepubliceerd op: 23 juli 2014

Door: Koen van Dam

In jouw bestelgeschiedenis kun je per bestelling zien wat de status is van de gehele bestelling. Deze bestellingstatussen zijn vaak minder interessant dan de status per product (orderregel). Door op het bestelnummer van de bestelling te klikken kun je deze orderrregel-statussen zien. Elke status heeft een andere betekenis:

Je bestanden zijn ontvangen

Wij hebben jouw bestanden voor deze orderregel ontvangen, maar zijn er nog niet aan toegekomen om de gratis bestandscontrole voor je uit te voeren. Zodra we hier wel aan toe zijn gekomen zal de status wijzigen en brengen we je hiervan direct op de hoogte.

Automatische controle - bestanden afgekeurd

Onze automatische bestandscontrole controleert zeer streng op een aantal standaard punten. Het kan zo zijn dat de automatische controle een bestand ergens op afkeurt, terwijl dat helemaal niet nodig is. Wij bekijken daarom altijd nog een keer het bestand, voordat we jou op de hoogte stellen van de daadwerkelijke status. Wanneer jouw bestand deze status heeft, betekent het dus niet dat jouw bestand is afgekeurd.

Automatische controle - bestanden goedgekeurd

Onze automatische bestandscontrole controleert zeer streng op een aantal standaard punten en doet soms zelf aanpassingen om bijvoorbeeld het formaat goed te krijgen. Het kan zo zijn dat de automatische controle een bestand na automatische aanpassingen goedkeurt, terwijl dit niet juist is. Wij bekijken daarom altijd nog een keer het bestand, voordat we jou op de hoogte stellen van de daadwerkelijke status. Wanneer jouw bestand deze status heeft, betekent het dus niet dat jouw bestand is goedgekeurd.

We hebben nog geen bestanden ontvangen

Je hebt zojuist een bestelling bij ons geplaatst, maar geen bestanden aangeleverd. Dit kan bewust zijn geweest, of niet. Wanneer wij in de gaten hebben dat jouw status ‘we hebben nog geen bestanden ontvangen’ is, sturen we je zo snel mogelijk een mail met opmaak- en upload instructies. Je kunt de bestanden ook zelf naar ons toe sturen via [email protected]

Wacht op bestanden

Wij wachten nog op correcte bestanden voor jouw bestelling. Het kan zijn dat deze eerder afgekeurd zijn geweest, of dat je ze nog niet eerder aan hebt geleverd. Wanneer jouw bestelling deze status heeft heb je een email ontvangen met een uploadlink. Via die link kun je eenvoudig je bestanden uploaden.

Je bestanden zijn afgekeurd

Wanneer jouw orderregel deze status heeft betekent het dat deze niet direct door onze bestandscontrole is gekomen. We hebben je via de mail op de hoogte gesteld van de situatie. Heeft jouw orderregel deze status, maar kun je geen mail vinden? Bel ons dan direct op 088 088 8688. Dan lossen we het samen op.

Bestelling klaar voor productie

Jouw bestanden zijn goedgekeurd en liggen klaar om in productie genomen te worden. Bedenk jij je op dit moment nog dat er andere bestanden bij de bestelling moeten, dan kunnen we dit nog wijzigen.

Je order is in productie

Jouw order is inmiddels in productie genomen en kan in de meeste gevallen niet meer geannuleerd worden. Kom je echt nog een grote spelfout tegen in je bestand of wil je om een andere reden dat de bestelling toch niet geproduceerd wordt, dan kun je ons bellen of mailen. We zullen er alles aan doen om de bestelling nog uit productie te halen.

Je order is geproduceerd

Wij hebben je order geproduceerd en gaan deze vandaag verzenden, zodat je deze morgen in huis hebt. Op vrijdag zou het zo kunnen zijn dat dit product pas maandag bezorgd wordt. Je krijgt van ons uiterlijk morgenochtend een track and trace link waarmee je zelf de bestelling kunt volgen.

Je order is verzonden

Wij hebben de zending inmiddels met de transporteur meegegeven. In de meeste gevallen heb je hier al een track and trace link ontvangen in je email. De dag nadat we de producten verzenden zullen deze bij je thuis worden bezorgd. Is dit niet het geval? Neem dan direct contact met ons op, zodat we uit kunnen zoeken wat er aan de hand is.

Je order is afgeleverd

Jouw order is afgeleverd. Weet je hier niets vanaf, dan kun je eens in jouw omgeving rondvragen of een collega, vriend, buurman of familielid jouw producten in ontvangst heeft genomen. In de track and trace die je van ons ontvangen hebt kun je zien hoe laat de bestelling is afgeleverd.

Je order is geannuleerd

Je order is geannuleerd en daarvan ben je via de mail op de hoogte gesteld. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Is het voor jou niet helemaal duidelijk wat de reden is, dan kun je altijd even contact met ons opnemen.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Profiteer van aanbiedingen en deals!

Drukzo
  • Certificaat Thuiswinkel Waarborg
  • Certificate Ecommerce Europe Trustmark
  • Ideal
  • Paypal
  • master
  • American Express
  • Mastercard
  • Klarna